Здравейте, пише ви поредния нов собственик на Alfa 155 2.0 16v, който нищо не разбира от италянски коли. От вчера си взех и аз едно такова самолетче. Още като слезна от автовоза ми лепна на окото и докато не го купих не мирясах. Колицата изглижда много добра и мисля, че ще ми служи вярно. Струва ми се обаче, че до 2500 оборота на всички скорости като, че ли нещо се давучка, а след това в буквалния смисъл направо излита. Може би го имам и аз тоя синдром за който пишете, че работи като дизел, но това ще го сменя, не е проблем. Има ли някой идея какво може да му е на мотора и другия въпрос ми е, къде да ида да и направят един хубав преглед-сервиз, аз съм от Пазарджик и предполагам, че ще ме насочите някъде към Пловдив, но къде там?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нуждая се от съвет за двигателя
Collapse
X
-
тая кола върви след 4000 оборота - така че май нямаш проблем тук
качествен сервиз - какво искаш да правиш пък ще те насочим
и предвид че си на 100 км от софия по-добре тук просто щото са виждали повече алфиНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
-
И мойта когато е студена сутрин немое да откине но после няма никви ядове и си тръгва смело още от 2000 оборотаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Е ДА, НЕЩО ТАКОВА СЕ ПОЛУЧАВА, 2200-2300об. И ПОЧВА ДА ФЪРЧИ, НО ДО КАТО ГИ СТИГНЕ НЯКАК СИ СЕ ДЪРЖИ НЕЕСТЕСТВЕННО. АМИ ТОЧНО ТОВА ИСКАМ ЗАСЕГА ДА Я ПРЕГЛЕДА НЯКОЙ ИСТИНСКИ РАЗБИРАЧ И ДА КАЖЕ КОЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПИПНЕ, ВСЕ ПАК КОЛАТА ПРИДИ СЕДМИЦА Е ВЛЯЗЛА ОТ ИТАЛИЯ. ИНАЧЕ СОФИЯ НЕ МИ Е ПРОБЛЕМ ВСЕ ПАК ВЕРНО СА 100КМ. И ОЩЕ ЕДНО ВЪПРОСЧЕ, ЧЕРВЕНИЯ ДИОД НА МАСЛОТО НА КОМП.ДОЛУ НА МАСЛОТО НЕ ГАСНЕ, А НИВОТО СИ Е СУПЕР, ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СВЕТИ ОТ ДИФЕРИНЦИАЛНОТО, НЕГО НЕ СЪМ ГО ГЛЕДАЛ?! АМА МНОГО ВЪРВЯТ ИНАЧЕ ЕЙ! ДОСЕГА БЯХ С ЕДИН ХЮНДАЙ 115к.с., ГОЛА ВОДА СРАВНЕНИЕ С АЛФАТА, Е ПО МЕКИЧКО ВОЗЕШЕ, АМА....
Lazar_Alfa Romeo 155 2.0 16v 96'
Comment
-
Първоначално публикувано от Popov...ЧЕРВЕНИЯ ДИОД НА МАСЛОТО НА КОМП.ДОЛУ НА МАСЛОТО НЕ ГАСНЕНа твойто табло предупреждението за нивото на маслото не би трябвало да е с диод в уреда за налягането, а с лампа между оборотомера и скоростомера. Или като казваш "КОМП.ДОЛУ" имаш предвид чекпанела, а не основното табло? И ако да, то при фейслифта имаше ли въобще чекпанел
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95
Comment
-
Първоначално публикувано от PopovДОРИ НЕ ЗНАМ КАКВО ОЗНАЧАВА "фейслифта"
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95
Comment
-
Да такава е 96, ето какво ми излезна при проверка на VIN-а:
Catalogue: T3 | 155 GAMMA 96 BZ (1996-1997)
MVS: 167.748.0(0) | T.SPARK 2.0 16V 'SUPER'
Engine Stamp: AR67204
Version Code: 167A2G
Version: V2 | SUPER
Engine Version: M3 | 2000 T.S. 16V
Interior: 185 | VELLUTO GRIGIO
Vehicle No: 00174650
Engine No: 0268559
Prod. date: 1996-05
Та значи свети на чекпанела,ДВГ масло има, къде маже да е болката според теб? /извинявай, че ти говоря на ти/
Lazar_Alfa Romeo 155 2.0 16v 96'
Comment
-
Първоначално публикувано от търтейа басс както писа не е по твърдите неща
Вместо тва земи кажи на човека кой датчик и кабела към него да погледне на място, вместо да идва до София и да се окаже най-тривиалната глупост.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95
Comment
-
Първоначално публикувано от bassПървоначално публикувано от търтейа басс както писа не е по твърдите неща
Вместо тва земи кажи на човека ...:P
пък дето ще обяснявам - като идва в сф просто ми минава през офиса - ем му е на път и ще е 100 пъти по-лесно - щото мое да не е от разместени буксиНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
Comment